6 клас Біологія
26.05. Тема. Будова та життєдіяльність організмів.
ЗАВДАННЯ: прочитати с.219-221, скласти сенкан до схем(мал.236) будови клітин(на вибір), враховуючи будову та склад органел.
28.05. ТЕМА. Будова та життєдіяльність організмів
ЗАВДАННЯ:записати з відео групи рослин та по 1 представнику (назва)
19.05. ТЕМА.Значення грибів у природі та житті людини
Міні-проект 5: « Вирощування грибів у спеціальних господарствах» - Делікатний М.
ЗАВДАННЯ: прочитати &57, с. 218 - тести, питання № 3- дати розгорнуту відповідь( до 7 речень); Делікатний М. готує міні-проєкт 5:«Вирощування грибів у спеціальних господарствах»- презентація, плакат, постер(на вибір)- надіслати на ел.пошту (galizkaj@gmail.com) або вайбер.
20.05. ТЕМА.Узагальнення знань з теми : « Гриби»
(Тестові завдання )
26.05. Тема. Будова та життєдіяльність організмів.
ЗАВДАННЯ: прочитати с.219-221, скласти сенкан до схем(мал.236) будови клітин(на вибір), враховуючи будову та склад органел.
28.05. ТЕМА. Будова та життєдіяльність організмів
Екскурсія « Різноманітність рослин своєї
місцевості»
19.05. ТЕМА.Значення грибів у природі та житті людини
Міні-проект 5: « Вирощування грибів у спеціальних господарствах» - Делікатний М.
20.05. ТЕМА.Узагальнення знань з теми : « Гриби»
(Тестові завдання )
Завдання необхідно виконати до 21 травня
Повідомте учням12.05. ТЕМА. Групи грибів: сапротрофні – цвільові гриби; паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).
ЗАВДАННЯ: виписати екологічні групи грибів.
14.05. ТЕМА. Лишайники
ЗАВДАННЯ: виписати термін "лишайники", різноманітність лишайників, спосіб розмноження та значення лишайників.
05.05. Тема. Групи грибів: симбіотичні –
мікоризоутворюючі шапинкові гриби;
лишайники
Завдання: переглянути відео, виписати з відео 5 незвичайних грибів за планом ( 1. Назва гриба. 2. Де росте? 3. Їстівний чи неїстівний. 4. Чим запам'ятався).Фото роботи надіслати на вайбер.
07.05. Тема. Первинний інструктаж з БЖ Практична
робота 5 Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості
Тема.
Розпізнавання
їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Мета: удосконалити
вміння розрізняти їстівні та отруйні
гриби своєї місцевості.
Обладнання: муляжі їстівних та
отруйних грибів або їх зображення.
Хід роботи
Первинний інструктаж з БЖ
1. Випишіть з відео, 3 отруйні гриба та 3 їстівних, та заповніть таблицю.
Приклад заповнення таблиці
№ з/п
|
Назва
|
Їстівний
чи отруйний
|
Характерні
ознаки
|
1
|
Маслюк
|
Їстівний
|
Шапинка гладенька, злегка опукла, слизувата. Низ шапинки закритий плівкою,
що із часом розривається й утворює кільце навколо ніжки. Шкірочка шапинки
наче змазана олією (звідси й назва гриба), легко відокремлюється від шапинки.
М’якоть м’яка, ніжна, жовтуватого кольору, із приємним фруктовим запахом
|
2. За результатами роботи зробіть висновок.
28.04. Тема. Первинний інструктаж з БЖ
Лабораторне дослідження 15 Будова шапинкових грибів.
Оформи в зошиті дослідження фото надішли на вайбер.
Мета: ознайомитися з особливостями будови й різноманітністю шапинкових грибів.
Обладнання: живі зразки шапинкових грибів, препарувальний набір, лупа, малюнки шапинкових
грибів, відео blogspot.com, в підручнику & 54 с. 204 (мал.220)
Хід дослідження
Первинний інструктаж з БЖ
1. Перегляньте відео за посиланням
2. Розгляньте плодове тіло шапинкових грибів неозброєним оком. Знайдіть шапку, ніжку,
плодове тіло, грибницю (міцелій)
3. Замалюйте шапинковий гриб, підписавши на малюку плодове тіло, шапку, ніжку, грибницю
(міцелій)
4. Замалюйте нижню сторону шапки трубчастого та пластинчастого гриба.
5. Закінчи речення
Гіфи - це …
Мікориза - це…
Гетеротрофи - це…
Покривало плодового тіла шапинкового гриба утворене…
Висновок:
Чому шапинкові гриби за характером живлення відносять до сапротрофів або симбіонтів?
30.04. ТЕМА. Розмноження та поширення
грибів.
Завдання: переглянь відео та запиши способи розмноження грибів. Виконай вправу, надішли фото вправи.
Вправа "Схема розмноження грибів": https://learningapps.org/3566028
21.04. Тема. Особливості живлення, життєдіяльності грибів.
Виконати вправи та надіслати відео
Вправа "Прислів'я про гриби": https://learningapps.org/1654570
Вправа "Царство Гриби": https://learningapps.org/1473849
23.04. Тема. Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
& 51 прочитати. Намалювати клітину гриба зробити позначки (с. 193 мал.203 В)
Вправа "Будова шапинкового гриба": https://learningapps.org/147388214.04. Тема. Значення рослин для людини.
Здати міні-проєкти 4
« Значення рослин для існування життя на планеті Земля» - Шаповалова Валентина
«Значення рослин
для людини» - Лакіза Максим
Переглянути відео, & 50 повторити.
16.04 Контрольна робота №2 з теми "Різноманітність рослин"
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до 16 квітня 15:00
Опрацювати параграф 50, с.190 дати письмову відповідь на 1 питання.
09.04 Практична робота: 4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.
с. 190-191 виконати практичну роботу за інструктивною карткою.
Вправа "Вищі спорові рослини": https://learningapps.org/3166819
Вправа "Різноманітність вищих спорових рослин": https://learningapps.org/1701609
Вправа "Вищі спорові рослини": https://learningapps.org/3275468
Відеоурок
Відео "Голонасінні та покритонасінні"
Тема "Гриби"
Вправа-вікторина "Гриби.Загальна характеристика": https://learningapps.org/3443784
Вправа "Різноманітність грибів": https://learningapps.org/3481473
Вправа "Їстівні та отруйні гриби": https://learningapps.org/2200173
Вправа-вікторина "Гриби": https://learningapps.org/2355864
Вправа-вікторина "Гриби": https://learningapps.org/2355864
Вправа-вікторина "Гриби.Загальна характеристика": https://learningapps.org/3443784
Вправа "Різноманітність грибів": https://learningapps.org/3481473
Немає коментарів:
Дописати коментар