ГЕОГРАФІЯ 6 клас
27.05. ТЕМА. Держави-сусіди
України на політичні карті світу.
ЗАВДАННЯ: & 62 прочитати, письмово дати відповідь с. 226 питання 7 або 8 (на вибір), вивчити держави-сусіди України та їх розміщення на політичні карті світу.
29.05. ТЕМА. Зміни
складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі.
Забруднення довкілля та його охорона.
Дослідження 2.
|
Тверді побутові відходи – це відходи, які
утворюються в процесі життя та діяльності людини і накопичуються у житлових
будинках,громадських, навчальних,лікувальних торгівельних та ін. закладах. За
більш відомою та вживаною в побуті
класифікацією ТПВ називають відходами споживання.
Чи цікаво тобі дізнаватись про
проект?
§ Назва міні – проекту - Відходоманія
§ Предмет дослідження – Географія
§ Місцевість – Територія села
§ Що будемо робити? - Відвідаємо
село" Безтурботна Недбалість”
§ Що отримаємо? - Вирішимо проблему
сміття у селі.
Завдання
проекту:
Шановні
здобувачі освіти!
Серед глобальних проблем сучасності проблема
побутових відходів вирізняється тим, що кожен з нас щодня і щохвилини причетний
до неї.
Отож, якщо
ви…
Бажаєте, щоб ваше подвір'я і село було чистим?
Не хочете потонути у власних відходах?
Тоді цей проект саме для вас!
Пропоную учням об’єднатися у 3
групи:”Статисти”, “Екологи”, та “Дизайнери”
Завдання
“Статистам» (Верголяс, Лакіза, Легуцька):
Оцінити
ситуацію із сміттям у селі ”Безтурботна Недбалість”. Розрахувати кількість
відходів на кожного жителя, двір, село? Запропонувати шляхи виходу із ситуації . (Продемонструвати результати у вигляді таблиці)
Завдання
”Екологам” (Прихідний, Михлик, Делікатний):
Яке сміття
накопичується у вас вдома ?Поставте поряд із сміттєвим відром пакет для паперу
і картону, пакет для пластмаси. Визначити вміст сміттєвої корзини. Які типи
відходів переважають?(Зробити висновок про проведений експеримент)
Завдання
“Дизайнерам” (Буличова, Науменко, Шаповалова):
Показати як
непотрібні речі можуть отримати друге життя. Замість того, щоб викидати старі
речі, варто придумати їм нове застосування. Носіть своє сміття на собі, робіть
дитячі іграшки, прикраси для дому - закликають дизайнери.
Чекаю на ваші роботи.
20.05. ТЕМА. Людські раси. Дослідження М.М. Миклухо-Маклая. Найчисленніші народи
світу.
17 липня 1846 року — народився Микола Миклухо-Маклай, український мандрівник і етнограф.
Микола Миклухо-Маклай видатний географ, антрополог, мандрівник, етнограф, що майже все життя провів у подорожах проводячи антропологічн і та зоологічні дослідження. Найбільш відомий завдяки своїй праці де він доводив про рівність всіх рас. Як відомо, на планеті виділяють чотири раси людей, які мають спільні зовнішні ознаки: європеоїдну, монголоїдну, негроїдну та австролоїдну.
У 1870 році Миклухо-Маклай відправився на кораблі Витязь до острова Нової Гвінеї, де протягом двох років досліджував побут та звичаї місцевих жителів. Після чого продовжив свої спостереження в Індонезії, на Філіппінах та інших островах Океанії. Згодом, через декілька років він повертався на острів Нова Гвінея до того племені де жив під час своєї першої мандрівки та прожив поряд з ними ще декілька місяців. Всі дослідження Микола Миклухо-Маклай описав у своїх наукових працях. Результатом спостережень стало його твердження про рівність всіх людей, що живуть на планеті. Він боровся за права папуасів, вимагаючи дотримання їх прав як членів людського роду. В часи колонізації європейці відносилися до корінних мешканців материків та островів, які вони підкорювали, як до людей "другого сорту". Вони забирали їх в рабство або вбивали тих, хто чинив опір. Миклухо-Маклай був противником цього та доводив, що люди, які проживають на віддалених островах відрізняються лише коліром шкіри, звичаєми, побутом, але вони мають рівні права з іншими націями.
В день народження Миколи Миклухо-Маклая також віддзначається свято етнографів.
|
ЗАВДАННЯ: описати враження від досліджень Миколи Миклухо-Маклая (до 10 речень).
22.05. ТЕМА. Найбільші
за площею та чисельністю населення держави світу на політичній карті світу
Практична робота ( підсумкова) №8.
|
РОБОТА В ЗОШИТІ
ТЕМА: ПОЗНАЧЕННЯ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ КОРДОНІВ НАЙБІЛЬШИХ ДЕРЖАВ ТА СТОЛИЦЬ.
Мета: закріпити знання учнів про найбільші держави світу та їх столиці; сформувати в учнів просторове уявлення про розташування найбільших держав світу; адміністративний устрій України та Донецької області; удосконалювати вміння працювати з політичною картою світу, адміністративною картою України та Кіровоградської області.
Обладнання: зошит для практичних робіт, атлас для 6 класу, атлас Кіровоградської області, інструктивні картки до практичної роботи, проектоване завдання роботи на дошці.
ХІД РОБОТИ:
Завдання №1:
За політичною картою півкуль знайдіть, позначте та підпишіть на контурній карті країни та столиці країн:
Канада (Оттава); США (Вашингтон); Мексика (Мехіко); Бразилія (Бразиліа); Аргентина (Буенос – Айрес); Велика Британія (Лондон); Франція (Париж); Німеччина (Берлін); Італія (Рим); Туреччина (Анкара); Росія (Москва); Індія (Нью – Делі); Китай ( Пекін); Японія (Токіо); Австралія (Канбера).
Завдання №2:
За адміністративною картою України визначте і нанесіть на контурну адміністративну карту України:
- кордони України;
- столицю України;
- кордони сусідній держав, підпишіть їх;
- столиці сусідній держав, підпишіть їх.
Висновок: на ...
13.05. ТЕМА. Практична робота (підсумкова) №7
|
Мета: навчитися виділяти природні комплекси своєї
місцевості, визначати природні компоненти, а також виявляти зв’язки між ними.
Обладнання: олівці, зошит .
Хід роботи
1. В якій природній зоні розташована наша місцевість?
2. Запишіть основні компоненти природи нашої
місцевості:
а) рельєф
б) гірські породи
в) клімат
г) річки, озера
д) ґрунти
е) рослинність
є) тваринний світ
ж) види господарської діяльності людей
3. На контурній карті «Природні зони світу»
позначити найбільші природні зони світу.
4. Зробити висновок.
15.05. ТЕМА. Кількість
населення Землі. Розселення населення на Землі. Найбільш заселені території
земної кулі.
ЗАВДАННЯ: виписати людські раси.
06.05. Тема. Географічна
оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості.
ЗАВДАННЯ: за відео написати термін "географічна оболонка", властивості географічної оболонки, закономірності географічної оболонки.
08.05. Тема. Природні
зони Землі, їх особливості
Завдання: виписати всі природні зони світу, зазначивши температурний режим, опади (таблиця або довільна форма). Прочитати &58.
29.04. Тема. Природні
комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи.
Завдання: за відео записати термін природний комплекс, види природних комплексів, склад природних комплексів, прочитати &57.
22.04. Тема. Складові
біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
Завдання: & 55, зобразити схематично (скласти схему) поширення та межі біосфери на Землі
24.04. Тема. Властивості
ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів. Вплив господарської діяльності людини
на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану.
Відео "Як зберегти ґрунт"
Завдання: & 56 прочитати, скласти кросворд "Ґрунти" (10 слів)
15.04. Тема. Значення
вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.
&54 виписати у вигляді плану значення води для людини.
17.04. Тема. Контрольна робота з теми "Гідросфера"
Завдання необхідно виконати до 17 квітня 15:00
08.04 Людовики - багаторічні природні скупчення льоду. Багаторічна мерзлота.
10.04 Підземні води.
Д\з: параграф 53 опрацювати,записати різновиди підземних вод за умовами їх залягання
Немає коментарів:
Дописати коментар